Tegye láthatóvá a cégét a Google-ön és keresőopitmalizáljon!

Tegye láthatóvá a cégét a Google-ön és keresőopitmalizáljon A digitális zaj korában élünk. Nem tudunk úgy kilépni az ajtón, hogy ne látnánk egy plakátot, ami épp egy árakcióról szól, mint ahogy újságot sem lehet kinyitni anélkül, hogy ne lenne benne egy akciós sampon reklám.

Önnek mint vállalkozónak ki kell tűnnie ebből a digitális zajból, ha tartós sikereket szerete elérni. Sajnos nem lehet megkerülni az internetet, hiszen rengeteg ügyfélről – és így potenciális adás-vételről marad le az, aki csupán az offline piacon értékesít.

Miért fontos a céges weboldal?

A portfolio.hu pénzügyi portál szerint hazánkban az online vásárlás már 2016-ban meghaladta a teljes kiskereskedelmi forgalom 3%-át, ez a szám pedig 2020-ra akár a duplájára is nőhet.

A kimutatások szerint az amerikai piacon az online kereskedelmi forgalom  2021-re várhatóan 4.878 billió lesz, ami csaknem 250%-os növekedés a 2014-es adatokhoz képest.

Ezek a számok egyre csak nőni és nőni fognak, vétek lenne tehát nem profitálni ebből,

Egy weboldallal ráadásul értékes üzenetet küld az ügyfeleinek, mégpedig azt, hogy mi haladunk a korral és odafigyelünk az igényeire.

Tegyük fel, hogy van egy csodálatos Ferrarija. Szeretné, ha minél több ember látná, hiszen ezért dolgozott, ezért küzdött – az érzésért és az elismerő pillantásokért. Miért csupán éjszaka autózna vele, amikor alig látja valaki?

Egy prémium termék is hasonlóan működik ebben az esetben. Ha csak offline értékesíti, kvázi láthatatlan marad számtalan potenciális ügyfél számára.

Összefoglalva tehát miért érdemes céges weboldalba invesztálnia?

  • Mert olcsóbb, mint a hagyományos reklám
  • Mert könnyen frissíthető, ha új termék, szolgáltatás kerül fel a palettára
  • Mert ismertté, elismertté teheti a cégét, építheti a hírnevét
  • Mert ezáltal pedig új ügyfeleket szólíthat meg

Egy jól optimalizált weboldallal a konkurensek elé kerülhet

Egy új, vagy létező weboldal esetén is fontos, hogy megfelelően SEO-zott legyen. Egy jól optimalizált honlap ugyanis előrébb helyezkedik el a Google keresőjében, így nagyobb valószínűséggel jutnak el a termékéhez a potenciális érdeklődők.

Tegyük fel, hogy egy csiszolóanyagokat gyártó cége van és csak most szeretne belépni az online piacra. Létrehozza a weboldalát és várja az új vásárlókat, azonban ők nem jönnek. Joggal gondolhatja azt, hogy átverték, hiszen azt ígérték, hogy rengeteg új vásárlója lesz majd. Elhatározza, hogy a végére jár az ügynek és beírja a Google keresőbe azt, hogy “csiszolópapír”. Erre a kulcsszóra jelenleg 246.000 találat van, azonban nem találja a cégét az első 10 oldalon, csak az 54. helyen bukkanik fel.

A hiba ott van, hogy nincs megfelelően keresőoptimalizálva az oldal. A megfelelő kulcsszavak használata nagyon fontos, hiszen a vásárlók és a Google is ezek alapján tudja felmérni (és rangsorolni), hogy miről is szól az oldal. Lényeges azonban, hogy a kulcsszavak halmozását kerülni kell, hiszen ezt a Google bünteti.

Ugyanakkor az is elengedhetetlen, hogy a weboldal reszponzív legyen, vagyis akár tabletről, vagy okostelefonról is tudjanak böngészni rajta az érdeklődők. Manapság ugyanis rengeteg megkeresés érkezik a hordozható eszközökről is. (Bizonyos témákban ez az arány akár több mint 70%-a a látogatóknak.)

Összegezve tehát a SEO rendkívül hatékony, azonban – a Google Ads-szel szemben – egy időigényes folyamat, ahol sok türelemre van szükség. Segítünk Önnek, hogy minél hamarabb felkerüljön a kereső online térképére, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kérjen díjmentes online konzultációt!

Scroll to Top